Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Жигаль З$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Жигаль З. М. Впровадження технології особисто орієнтованого навчання як один із пріоритетних напрямів організації сучасного уроку музики [Електронний ресурс] / З. М. Жигаль // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. - 2013. - № 10(2). - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vluf_2013_10(2)__8
| 2. |
Жигаль З. Ментальні основи української співучості [Електронний ресурс] / З. Жигаль, А. Ковбасюк // Молодь і ринок. - 2014. - № 12. - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2014_12_13
| 3. |
Жигаль З. Викладання предмету "Диригування” у процесі підготовки майбутнього вчителя музики в сучасних умовах ВНЗ [Електронний ресурс] / З. Жигаль, М. Ковбасюк // Молодь і ринок. - 2011. - № 10. - С. 105-108. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2011_10_25
| 4. |
Жигаль З. Особистісно орієнтований підхід в процесі навчання музичного мистецтва [Електронний ресурс] / З. Жигаль // Молодь і ринок. - 2012. - № 9. - С. 111-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2012_9_26 Висвітлено теоретичний аспект особистісно орієнтованого музичного навчання та виховання. Проаналізовано підходи вітчизняних та зарубіжних вчених-педагогів щодо особистісно орієнтованих технологій навчання. Висвітлено принципи та особливості особистісно орієнтованого музичного навчання та виховання. З'ясовано, що навчання особистісного спрямування позитивно відзначається на музичному розвитку дітей, тому що вимагає позитивного ставлення не тільки до успіхів учня, а й до його бажання виразити свої почуття, погляди, творчі наміри.
| 5. |
Жигаль З. Аналіз інноваційної педагогічної діяльності вчителя музики [Електронний ресурс] / З. Жигаль // Наукові записки [Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія : Педагогічні науки. - 2014. - Вип. 133(1). - С. 116-122. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nz_p_2014_133(1)__18
| 6. |
Жигаль З. Дошкільне музичне виховання: особистісно орієнтований підхід [Електронний ресурс] / З. Жигаль // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 59-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2018_12_12
| 7. |
Жигаль З. Роль особистості вчителя музики в системі освіти на сучасному рівні [Електронний ресурс] / З. Жигаль // Молодь і ринок. - 2013. - № 10. - С. 69-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mir_2013_10_16 Обгрунтовано актуальність проблеми підготовки вчителів мистецтв до інноваційної педагогічної діяльності. Висвітлено сутність поняття «освітня інновація» та відмінність освітніх інновацій від педагогічних. Особливу увагу приділено ролі вчителя в процесі впровадження педагогічних інновацій. Визначено умови перетворення процесу введення інновацій в освітньо-виховний процес та дослідницьку і творчу самостійну роботу педагога. Розглянуто парадигми традиційного та інноваційного навчання як такі, що утворюють сучасну систему освіти в Україні. Охарактеризовано систему загальної та професійної музичної освіти в Україні, досвід педагогічної діяльності учителів музики. Подано рекомендації з підвищення рівня та створення нових можливостей для самореалізації вчителів музики. Зосереджено увагу на доцільності комбінування науково-обґрунтованих методів викладання музичного мистецтва та творчої свободи викладача.Обоснована актуальность проблемы подготовки учителей искусств к инновационной педагогической деятельности. Освещены сущность понятия «образовательная инновация» и отличие образовательных инноваций от педагогических. Особое внимание уделено роли учителя в процессе внедрения педагогических инноваций. Определены условия преобразования процесса ввода инноваций в образовательно-воспитательный процесс и исследовательскую и творческую самостоятельную работу педагога. Рассмотрены парадигмы традиционного и инновационного обучения как такие, которые образуют современную систему образования в Украине. Охарактеризованы системы общего и профессионального музыкального образования в Украине и опыт педагогической деятельности учителей музыки. Высказаны рекомендации по повышению уровня и созданию новых возможностей для самореализации учителей музыки. Сосредоточено внимание на целесообразности комбинирования научно обоснованных методов преподавания музыкального искусства и творческой свободы преподавателя.Grounded is the actuality of the problem of training teachers for innovative arts educational activities. Elucidated is the essence of the concept of "educational innovation" and the difference between the educational innovations of teaching. Particular attention is paid to the role of the teacher in the process of educational innovation. Determined are the terms of the conversion process of introducing innovations in the educational process and research and creative work independent of the teacher. Considered is the paradigm of traditional and innovative learning as those that make up a modern education system in Ukraine. Characterized are the system of general and vocational music education in Ukraine and experience of music teachers teaching activities. Been made are the recommendations for improving and creating new opportunities for self-realization teacher of music. Focused is on the feasibility of combining research-based methods of teaching music and the creative freedom of a teacher.
| 8. |
Тайнель Е. З. Інноваційні технології викладання музичного мистецтва в загальноосвітніх навчальних закладах [Електронний ресурс] / Е. З. Тайнель, З. М. Жигаль // Наукові записки [Закарпатського угорського інституту імені Ференца Ракоці ІІ]. Серія : Педагогічні науки. - 2023. - Вип. 3. - С. 154-157. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/anps_2023_3_33
|
|
|